Home » Uncategorized » Zero To Hero | Kepulangan Yang Di Nanti

Zero To Hero | Kepulangan Yang Di Nanti

Assalammualaikum..semakin hampir kita ke penghujung ramadan tak lama lagi menjelang syawal.Ada sedih ada gembiranya.Sedih tinggalkan ramadan,gembira sambut kemenangan di bulan syawal.Nampaknya hari ini agak kurang sahabat blogger yang update,yang online pun tak berapa kerat je.Maklumlah sibuk dengan urusan balik kampung atau mungkin capaian internet slow kot kat kampung.Tak kisahlah,janji segalanya berada dalam keadaan baik.

Nampaknya sehari dua ini kampung kembali menjadi sibuk.Kalau dulu nak melintas jalan tak payah pandang kiri kanan pun tak per ( jgn ikut cara ini..mesti pandang gak kiri kanan..haha).Sekarang nak lepas simpang pun kena tunggu lama.Kenderaan dah macam kat bandar.Lebih-lebih lagi masa waktu puncak.Meriahkan kampung.Sejauh mana pun orang merantau,bila raya mesti kampung juga yang dicari.

Kepada yang belum balik lagi tu,mungkin esok kot..harap berhati-hati memandu.Biar lambat asal selamat.Esok mungkin keadaan jalan semakin sesak.Ingatlah,kepulangan anda dinanti..

pstt: esok “mantai“,nak pergi cari daging kerbau laa..rendang kerbau memang best..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

10 comments

  1. mantai perdana ke bro..daging murah ye?…

  2. selamat hari raya aidilfitri 🙂

  3. wah… sibuknya.. lemang dah dibakar ke??? huhu.. betul tu.. kereta kat kampung saya makin sibuk gak..:) huhu..lengang la KL kan???

  4. selamat hari raya.
    selamat membakar lemang.
    hulur la sini sebatang! haha

  5. Slamat hari raya n slamat membeli daging kobau.

  6. pandu berhemah… boleh je dari segamat gua gilir2 ngn abg gua ke k.perlis..

  7. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    selamat hari raya ye .

    🙂

  8. mantai tu apa?

    selamat hari raya… nak duit raya kihkihkih

  9. sebut pasal nak gi beli daging kerbau…td kat depan rumah aku ada lembu kene langgar…patah kaki…sembelih dan terus beli daging.stok daging dah banyak ni…huhuhuhu

  10. Salam Aidilfitri..moga lebaran kali ini membawa lebih erti~ =)

    p/s :Internet kat kg mmg agak slow..
    (–‘)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *