Breaking News
Home » Uncategorized » Yang Hangat

Yang Hangat

“senyum tak perlu kata apa apa” nyanyi sikit pagi minggu ni..haha..kenapa aku nyanyi lak pagi minggu ni.Biasalah cuti..muka ada senyum sikit tak payah nak fikir kerja.Cuma yang perlu fikir adalah hari ini banyak kenduri..makan free..haha..
Sepanjang minggu ini banyak isu hangat yang menjadi perhatian.Biasalah negara kita mempunyai banyak sumber untuk rujukan hal-hal terkini.Media elektronik,media cetak dan dunia internet tanpa sempadan.Antara yang menjadi tumpuan minggu ini adalah pembentangan belanjawan 2012 oleh Perdana Menteri.Memang ramai yang memberi perhatian tentang ini.Macam-macam nak tahu..macam-macam harapan di utarakan..jadi bila dah selesai macam biasa..ada lagi suara yang tak puashati..tukul memang tak pernah nak berhenti.Namun itu hak masing-masing.
Selain itu,pendapat tentang isu hudud yang dikeluarkan oleh beberapa artis tempatan mendapat kecaman dari peminat dan orang ramai.Kalau hal-hal yang menyentuh sensiviti ini janganlah membuat kenyataan atau pendapat tanpa kita sendiri punya ilmu.Salah cakap kita sendiri terjerat.Seperti kes Enot..namun dia tampil membuat kenyataan minta maaf secara terbuka.Itu jalan yang terbaik.Namun yang aku kesal,tiada soalan lain ke yang wartawan tu nak tanya pada artis-artis ni.Kenapa tentang hudud? Wartawan pun perlu peka juga dengan apa yang mereka nak isukan dalam penulisan mereka,

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

6 comments

  1. memang hot tu..

  2. kadang-kadang yg hangat tu tak berapa hangat sangat..tapi sengaja di perhangat2 kan…

  3. mungkin wartawan tu dah tak da idea lain..dia mcm menangguk di air keruh…

  4. bab belanjawan tu aku rasa alhamdulillah pada aku la..bab pandangan isu hudud tu aku rasa macam cacat bila satu kumpulan yang title selebriti yg aku sendiri tak pasti tahap ilmu mereka dlm bidang ni komen ttg isu berkenaan.hmm

    *masih menghantui tdo malamku

  5. isu belanjawan banyak berita gembira..
    isu hudud tu lebih baik diam dpd bkata sesuatu yg kt xpasti..

  6. panaz panaz panaz pisang goreng panaz..mai mai bace ……mmg hot

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *