Menu Tutup

Yahooo Sekolah Dah Cuti

Kenapa pula aku yang bersorak bila sekolah cuti? Aku bukan cikgu pun apa lagi bukannya murid.Mungkin aku tengah mamai lot sebab tak cukup tidur kerana layan bola awal pagi tadi.MU kalah 1-3..hehe eh lupakan je lah..lari tajuk!!

Sebenarnya bila sekolah cuti ini ada senang sikit sebab tak payahlah lagi pagi gelap aku kena hantar bebudak ke sekolah.Sebab kekadang terkejar kejar mana nak hantar budak sekolah,mana nak pergi kerja.Jadi 2 minggu ni aku terus je pergi kerja.Terbaik..Jadi cuti sekolah ni tak kemana mana ke? Aku belum ada plan kemana mana lagi.

11 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *