Breaking News
Home » Motivasi » Wajah Atau Lidah Yang Hodoh ?

Wajah Atau Lidah Yang Hodoh ?

Aku kongsikan ini – Adalah lebih baik memiliki wajah yang hodoh dari lidah yang hodoh kerana wajah yang hodoh tidak mungkin boleh menyakiti hati orang lain tetapi lidah yang hodoh boleh mengeluarkan kata kata yang melukakan.

Budi bahasa budaya kita.. jaga tutur kata elak sengketa.Kerana pulut santan binasa,kerana mulut badan binasa.dalam menulis pun kena jaga-jaga juga.Walau berfakta,air muka orang kena jaga juga..kenapa kena jaga..cuba fikir kalau diri sendiri yang kena..

pstt : aku dah ubah blog ini seringkas yang mampu..macam mana loading..respon ler sikit..hehe..

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

6 comments

  1. okeyy jer laju wook…=)

  2. â–ªimie fatimaâ–ª

    dah lama tak singgah sini..dah tukar template kan..loading pun ok =)

  3. Words can hurt. :> Loading okay je.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *