Home » Uncategorized » [update]VIDEO MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 4 | ALEX TERSINGKIR | NABIL KREATIF | AMIR KEKAL

[update]VIDEO MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 4 | ALEX TERSINGKIR | NABIL KREATIF | AMIR KEKAL

Selesai sudah minggu ke 4 maharaja lawak.Segala persoalan sudah terjawab.Minggu ini nampaknya Alex tersingkir.Mungkin juga atas faktor persembahan yang biasa biasa atau mungkinkah populariti menjadi faktor penentu undian?? Terus skodeng kalau nak layan video pilihan Nabil dan Amir..hehe

Bagaimana dengan perserta pilihan aku kali ni Nabil? nampaknya walaupun persembahan Nabil nampak macam biasa biasa tetapi bagi aku dia adalah seorang penghibur yang kreatif dan mempunyai daya imaginasi yang tinggi.Nak tanya..mampukah Johan atau Zizan kalau single buat macam tu?? ( penyokong Jozan jangan marah eh )..apa apa pun masing masing ada pendapat.Tapi dari apa yang aku skodeng ramai yang tak puashati sebab Jozan permainkan isu agama dalam lawak..pendapat masing masing..aku no komen..!!

Nampaknya Amir masih lagi kekal dalam perjuangannya menjadi maharaja lawak.Minggu ini nampaknya Amir ada peningkatan..beri dia peluang jangan kutuk2 eh..kutuk2 bukan dapat apa pun..!!

Ini Nabil minggu ke 4 ( kreatif )

Ini Amir minggu ke 4

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

2 comments

  1. aku rasa kali ni pun amir kelakar. okayh la. aku sngt berpuas hati dah.. hehe

  2. @K.zoeemmmm amir leh ar tp ttp cm hampeh….jozan…isu curi dt tabung surau tu xpe la gak…tp smpi takbir pn nk main2..agk2 laaa….akhir zaman dh nih….lawak pn agak2 la..ada ar batasan nye…renung2kn la

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *