Breaking News
Home » Uncategorized » Uik Mano Poei Eh.. Tingga duo Tigo Korek Yo

Uik Mano Poei Eh.. Tingga duo Tigo Korek Yo

Alhamdullillah di penghujung Ramadan ini cuaca kembali redup.Tak terasa sangat kepenatan.Rahmat Allah.Mungkin sekarang ramai dah yang dalam mood raya..tapi time kerja tu pastikan 100% komitmen.Lagi pun tak lama lagi akan mula cuti…raya sangatlah eh.

bazar ramadan- ihsan Googel

Tadi lepas habis kerja, kawan aku ajak singgah bazar ramadan.Dah lebih 2 minggu aku tak jejak bazar.Memandangkan cuaca redup aku singgah sekejap.Tapikan..dah agak kurang orang berniaga di penghujung ramadan ni.Tak semeriah dulu lagi.Pengunjung pun dah tak seberapa ramai.Tapi yang pasti..dah ada yang jual baju kat penghujung bazar..sambil-sambil beli makanan leh singgah beli pakaian dalam raya.hehe.

Begitulah bila ramadan ni,rezeki dan rahmat Allah itu melimpah-limpah.Cuma kita perlu pandai rebut peluang.Dan jika berjaya dan hasil dah lumayan..jangan lupa bersyukur..kerana panjang umur tahun depan peluang itu akan kembali lagi..insyaallah.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

7 comments

  1. aku x pernah g bazar ramadhan lg puasa tahun ni. hahaa

  2. tu la pasal..mano yang ado yo lah kito kumpo an.. dah hujung2 ni makin sughut nampak eh..kih kih kih..

  3. org suma dah balik kg kiz..tgl ko lg yg x p mana2 ni..hhuhu….pape pun semoga pengakhiran ramadhan ni buat kiz sekeluarga gemgira aje ye..

  4. Kat sini, bazar ramadan sentiasa sesak dgn org hhuuhu

  5. Kat mlysia ni sgala jns nenek mknan ade.. Tp rmai lg org mlysia yg kufur nikmat.. Tataula~

  6. ada yang jual kereta kat bazar ramadhan…huhu

  7. ada juga yg jual cd kat pasar ramadhan,,,huhuhu ramai dah balik kg tu bro.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *