Breaking News
Home » Santai » Ubat Itu Buat Aku ZzzzZZZzz 11 Jam

Ubat Itu Buat Aku ZzzzZZZzz 11 Jam

Assalamualaikum semua rakan2 blogger dan pengunjung blog picisan ini.Terima kasih kepada yang telah memberi sokongan selama ini.Selamat berhujung minggu..semoga masa berciti ini di gunakan sebaiknya dan jangan lupa luangkan sedikit masa untuk keluarga.Hari ni aku kena bertugas sebab hari ini ada operasi khas..psstt tak leh tahu operasi apa..ini rahsia..har har…

Minggu ini cuaca agak tak menentu..hujan kejap panas lepas tu hujan.Jadi dengan secara tak rasminya selesema juga dengan secara sengaja datang mengunjungi aku.Selsema tahap kritikal.Setelah aku gunakan ubar ubat yang di jual kat kedai2 runcit tu langsung tidak menakutkan selsema itu untuk blah dari aku..jadi aku terus ke klinik swasta yg berhampiran..

“Doktor tolong bagi ubat selsema yang power punya ” haha permintaan aku pada encik Doktor.Aku memang tahu ubat selsema ada berbagai peringkat.Jadi dia pun bagilah ubat yang aku minta tu.
Lepas maghrib aku terus telan 2 biji dengan diiringi dengan shalawat ke atas nabi junjungan.15 minit kemudian hahahaha..mata dah mula redup2 manja.terkelip2.Aku pun baring2 dan terus lena..memang tak bleh tahan seh..

Sedar sedar sudah jam 5.30 pagi..huhu..peh lama tul lena.Aku tgk hanset ada misscall dari nombor yg sama.Nampaknya aku dah terlepas perjumpaan rakan2 yang aku dah janji nak datang.Maaf beb..bukan salah aku..salahkan ubat ni…

Tapi apa2 pun berbaloi juga..selsema terus lari lintang pukang..alhamdulillah dah tak ada lagi..tapi aku terlepas banyak perkara malam tadi.Rewang jiran sebelah pun tak pergi.Tak perlah abis kerja nanti aku datang rumah..

Ok aku nak gi kerja dulu..6.45 nanti ada taklimat..untuk operasi hari ini..Selamat bercuti semua..!!

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. Heee~ alhamdulillah da smbuh ^^,

  2. powernya ubat tu..mcm ni..angkat buang kat sungai pun tak sedar nih!!!

  3. tp bahaya tau ubat mcm tu….

    operasi apa la tu…hehehe…

  4. hebatnya ubat tu…

    klu mkn berlebihan dari dos yang d tetapkan, mau 3 hari x bangun2 tuh…

    huhuhu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *