Menu Tutup

TV @ Televisyen | Tak Kisah Pun

Apa punya tajuk daa..bukan apa aku saja nak mengomel sikit pasal TV ni lepas aku baca entri kat sahabat blogger aku ni.Boleh ke hidup tanpa Tv?.Kalau sudi baca entry blog kotak Bulat tu sekali ye..kira promote le ni..haha..tak habis2 dengan promote aku ni.

Bagi aku le..sejak aku mula masuk sekolah menengah..aku agak jarang menonton TV.Kalau tak tonton pun bagi aku macam tak ada apa apa yang ruginya.Tapi masa kecik dan sekolah rendah dulu..haha tak payah cerita le..memang kaki kartun..layan tv le.Masa aku sekolah menengah tu zaman rock kapak tengah meletop..radio adalah sumber hiburan utama aku..selain dari ulang kaset tape sampai putus..haha.

Sampai le sekarang ni aku memang jarang menonton siaran tv kecuali ada siaran langsung bolasepak dan F1..lain lain siaran tertengok secara tak sengaja je..tu pun kejap2 je.Kehadiran internet lagi le memalaskan aku menonton sebenarnya.Jadi bagi aku ada atau tak ada tv macam tak ada apa apa pun..

14 Comments

  1. PeRmAtA bIrU

    betul tuh.. saya pon dah jarang menonton tv… sekarang nih ada tv atau x der perkara biasa.. tapi kalo x leh on9.. huhu tu kadang2 gabra gak..:)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *