Breaking News
Home » Uncategorized » TV @ Televisyen | Tak Kisah Pun

TV @ Televisyen | Tak Kisah Pun

Apa punya tajuk daa..bukan apa aku saja nak mengomel sikit pasal TV ni lepas aku baca entri kat sahabat blogger aku ni.Boleh ke hidup tanpa Tv?.Kalau sudi baca entry blog kotak Bulat tu sekali ye..kira promote le ni..haha..tak habis2 dengan promote aku ni.

Bagi aku le..sejak aku mula masuk sekolah menengah..aku agak jarang menonton TV.Kalau tak tonton pun bagi aku macam tak ada apa apa yang ruginya.Tapi masa kecik dan sekolah rendah dulu..haha tak payah cerita le..memang kaki kartun..layan tv le.Masa aku sekolah menengah tu zaman rock kapak tengah meletop..radio adalah sumber hiburan utama aku..selain dari ulang kaset tape sampai putus..haha.

Sampai le sekarang ni aku memang jarang menonton siaran tv kecuali ada siaran langsung bolasepak dan F1..lain lain siaran tertengok secara tak sengaja je..tu pun kejap2 je.Kehadiran internet lagi le memalaskan aku menonton sebenarnya.Jadi bagi aku ada atau tak ada tv macam tak ada apa apa pun..

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

14 comments

  1. den sojak ado tenet ni..kdg2 lupo nak makan.. kih kih kih kih

  2. bia xde tv jgn xde internet . hehe

  3. masa kecik pun sangat jarang tgk tv, besar lagi la.. huhu

  4. Sy pn dh jrg juga tgk tv ni, dh jd cm xmint lak nk tgk coz lbih bermint ke arh online. hehe

  5. samolah
    rajin bw je haha

  6. hehehe.. tol lah.. sejak ada internet ni..layan ni je la.. cume bile org bercerita pasl drama tv, kb cam tercengang je la..hehehhe

  7. hehehe.. tol lah.. sejak ada internet ni..layan ni je la.. cume bile org bercerita pasl drama tv, kb cam tercengang je la..hehehhe

  8. hehehe.. tol lah.. sejak ada internet ni..layan ni je la.. cume bile org bercerita pasl drama tv, kb cam tercengang je la..hehehhe

  9. main ps3 bro….gerenti layan….hahahahhahaha

    TOPIK PANAS: WORDLESS WEDNESDAY

  10. sejak ada internet,tv cam dipulaukan aje..iskiskisk..kesian kan hahaha

  11. HAHAHAHAH,

    aku suka tonton.com je

    wakakakakakaka!

  12. betul tuh.. saya pon dah jarang menonton tv… sekarang nih ada tv atau x der perkara biasa.. tapi kalo x leh on9.. huhu tu kadang2 gabra gak..:)

  13. selalu TV yang tengok aku bro…hahaha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *