Breaking News
Home » Santai » Tu Dia.. Sudah Tukarlah Sekarang

Tu Dia.. Sudah Tukarlah Sekarang

As salam.. memang dah dijangka,bila dah berjaya ni ramai yang akan buka mata dan buka minda sekali kot.Dulu tak yakin sekarang dah yakin dah.Dulu hanya mimpi,sekarang dah boleh pasang cita-cita.Kekadang kalau di fikir-fikikan memang tak seronok dengar tapi kalau hak untuk berkata-kata memang untuk mereka,yang mendengar hanya boleh fikir-fikirkan..
Macam kes ini lah..ala bab Piala Thomas tu.Dulu sebelum mula kejohanan kelayakan ramai yang ambil mudah dan cakap memang tak akan layak ke pusingan akhir.Tapi ternyata semangat untuk negara itu mereka terjemahkan atas gelanggang..dan hasilnya mereka berjaya layak.
Dan macam biasa,akan ada suara dari geng-geng yang cakap tak ada harapan dulu dah mula pasang impian dan sasaran pada pusingan akhir nanti..ermm.Aik kenapa tak cakap je lagi yang pusingan akhir pun tak ada harapan..? 
Selamat berjuang buat semua pemain Piala Thomas untuk pusingan akhir di Wuhan,China bulan Mei nanti..atas kertas memang tak kuat tapi atas gelanggang belum cuba belum tahukan..Malaysia Boleh..!!

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

8 comments

  1. eh ingatkan cerita pe td..rupanya cerita kedai kopi..huhu..

  2. Sama2 kita doakan kejayaan mereka!

  3. harap kali ni dapat piala impian tu lagi..huhuu

  4. Sokong Malaysia ramai-ramai yok!

    Cmnnt here:)

  5. tu dia…harap kalah..tk harap menang..tu dia mlaysia..kih kih kih

  6. harap2 kali ni malaysia boleh…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *