Breaking News
Home » Santai » Tu Deh Orang Kampung Den , Aksi Ganas Sempena PRU 13

Tu Deh Orang Kampung Den , Aksi Ganas Sempena PRU 13

As salam buat pembaca. Lama rasanya blog ni tak dikemaskini. Apa nak jadi pun tak tahu lah. Sekarang musim demam. Satu Malaysia demam pilihanraya. Sebelum tu nak pesan JANGAN TERPENGARUH DENGAN TAJUK ”  Aksi Ganas Sempena PRU 13 “. Saja nak bikin gempak..hahaha .Pihak-pihak yang bertanding sedang sibuk berkempen. Ditambah pula dengan kehadiran penyokong kuat masing-masing..meriah Malaysia ni.. Yang penting sila berkempen secara berhemah..
Gambar yang aku nak kongsi ni pun gambar kempen..haha.. tapi bukanlah bermotif politik semata-mata..sila bongkar maksud yang tersirat di sebalik yang tersurat.. Gambar budak kampung aku ni, baru je nikah dua hari lepas.. 

gambar ehsan dari Stone Azman H

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

3 comments

  1. takut awal2 je…dah lama2 nanti ha..baru tau,…..hahhahh

  2. wow, agak agak menyesal tak lepas buat theme cenggitu?

    *lap peluh*

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *