Menu Tutup

Tu Deh Orang Kampung Den , Aksi Ganas Sempena PRU 13

As salam buat pembaca. Lama rasanya blog ni tak dikemaskini. Apa nak jadi pun tak tahu lah. Sekarang musim demam. Satu Malaysia demam pilihanraya. Sebelum tu nak pesan JANGAN TERPENGARUH DENGAN TAJUK ”  Aksi Ganas Sempena PRU 13 “. Saja nak bikin gempak..hahaha .Pihak-pihak yang bertanding sedang sibuk berkempen. Ditambah pula dengan kehadiran penyokong kuat masing-masing..meriah Malaysia ni.. Yang penting sila berkempen secara berhemah..
Gambar yang aku nak kongsi ni pun gambar kempen..haha.. tapi bukanlah bermotif politik semata-mata..sila bongkar maksud yang tersirat di sebalik yang tersurat.. Gambar budak kampung aku ni, baru je nikah dua hari lepas.. 

gambar ehsan dari Stone Azman H

3 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *