Breaking News
Home » Santai » Tribute To My Friends

Tribute To My Friends







Kali ni aku sesaja nak publish gambar gambar kenangan rakan2 yang sama2 sekolah dulu..bukan apa terasa rindu lak pada korang dan zaman2 gila gila remaja dulu..hahaha.mana yang ada je ni aku publish..banyak lagi tapi tak larat nak letak semua..hehe mana yang tak ada dalam gambar tu minta maaf laa bebanyak..walaupun tak der sini korang tetap di hati..( tak leh nak letak semua..blog aku ni sempit ) …

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *