Breaking News
Home » Uncategorized » TQ Mat Jebeng Sebab Maki Negara Aku

TQ Mat Jebeng Sebab Maki Negara Aku

Ingatkan dah habis cerita maki hamun ni..rupa rupanya ada lagi yang suka suki nak maki..lantak korang laa..aku terima je sebab Allah akan terbalikkan maki hamun tu kat orang yang maki tu.. Ni ha aku dapat satu komen @ maki hari ni dalam salah satu artikel aku tentang Piala Suzuki…Jom skodeng terus

best laa komen kau ni..suka sangat..tak kisah pun..semoga kau bahagia eh..Aku tahu kau orang bijak pandai..haha..syabas..kau hebat..!! ( ayat pujian skema untuk si pemaki ) ..orang maki kita kena balas dengan pujian..sebab kalau kita maki ..kita ibarat sama ja dengan dia..kan kan btol tak??
Eh ada lagi tu..kenapa tak tulis je dengan yang kat atas tu..ruang komen blog aku ni bukan sempit pun..nak tulis seribu ayat pun boleh..tak der hal..yang ni aku nak jawab apa yang kau tulis plak..
Bila plak Malaysia ambil budaya kau bai..??Tak pernah pulak aku ada cakap telo Indon kalau kau kata aku tiru bahasa kau yang hebat tu..pelik gak aku eh..sebelum aku tulis artikel ni aku dah tanya dah kawan2 aku ada ke selama ni aku berbual dengan dia orang pakai bahasa indon..!! tak der beb..!!
Lagi pun budaya Malaysia mana ada maki hamun caci maki…mana ada bahasa yang mencarut carut macam yang kau pakai tu..aku sendiri pun tak der carut kau dalam artikel ni..siap puji puji lagi..yang tu baru budaya Malaysia..cukupkan fakta aku yang tak seberapa auta ni..haha..
Semoga kau berbahagia dan berjaya dalam segala yang kau buat..tahniah atas komen yang cemerlang..gemilang..terbilang..( puji lagi ni..ada ke aku kutuk dan maki..tak der kan..inilah budaya malaysia..haha )
AKU BUKAN NAK PANJANG PANJANGKAN CERITA TAPI LU FIKIRLAH SENDIRI.!! SEBAB BUKAN SEMUA ORANG INDON MACAM KAU..SEBAB KAU YANG TERBAIK DARI LADANG (tengok..sempat puji lagi..)

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

11 comments

  1. ek eleh , suke hati je tulis cmtu =.=”

  2. geram gler ngan mamat indon yang mcm ni ,, adoi ,, cube due2 senyap kan bgus ,, aman dunie ,, fuh !

  3. toksah layan jaa indon tu..ceq pon kena gak kat shoutbox…dia kata ceq berukk..adoii…haha

    wat kool ja walopon lam ati rasa nak pukoi2.haha.
    baik ceq p pukoi2 blog memembe an..lagi syok..hehhe

  4. orang jeles memang macam tu….
    dalam fb ita pun ada mat indon mana tah…
    marah tak pasal2….
    tapi ada ita kisah….takde kan…
    dah kalah tu buat lah cara kalah….

  5. abaikan ja diorang ni,,

    btw, happy new year
    hope all your dreams and wishes come true !

  6. ada laa sorg indon tu bgtau kat akak..kalau kat kg dia..nampak jer anjing..mereka akan kejar kalau dapat mereka akan bunuh..kat Malaysia ni..anjing2 semua di sayang..katanya lah..emmm..[ sebab tu lah..bila mrk nak hina org..mrk guna nama anjing..utk menunjukkan betapa hinanya org tu…agaknya lah..]

  7. terbaek bro…biar dia menyalak sorang2…kah3

  8. S..U..D..@..I..S

    dah terkenal dengan peel begitu…
    jangan dilayan orang yang sentiasa x puas hati…

  9. indon xsedar diri,,aishh

  10. kiz….jangan lupa ambik award kat blog eita ye

  11. @Sharifah nor

    Wahhh… nampaknya MALAYSIA terkenal dengan budaya sayang menyayangi…. 🙂 Dalam Islam pon, sehina mana makluk tu, tetap datang dari Yang Maha Pencipta.

    “Bencilah kelakuan, bukan pelaku”

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *