Home » Uncategorized » Top 3 Blog Referring Traffic | 1 Until 7 September 2011

Top 3 Blog Referring Traffic | 1 Until 7 September 2011

Seperti yang telah dijanjikan,hari ini terwartalah 3 top referring blog seminggu 1-7 September untuk blog kizmyself.3 blog itu adalah.
1-Aku-freaky-falcon.blogspot.com
2-Bloqkami.blogspot.com
3-Josrevalution.blogspot.com

Jadi anda tersenarai di senarai promo dibawah selama seminggu..Dan senarai akan di perbaharui untuk minggu seterusnya.Mana yang tak dapat top 3 tu tunggu lagi minggu depan..sebab jarak jumlah referring tak jauh beza..haha..tengok direct backlink lagi..aku memang suka bagi backlink..kah kah kah

Check Also

Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah

Teks Sidang Media Penahanan 7 Suspek Kebakaran Pusat Tahfiz Darul Quran Ittifaqiyah. Pihak PDRM telah …

11 comments

  1. haha..hari2 dtg p sepak mesti lah kena..tanks kiz..

  2. hehe, ntah bila la aku nak dapat 😛

  3. kahkahkah bertuah nya mereka tu..

  4. wahhh bagusnya dorg kan.

  5. wahhh bagusnya dorg kan.

  6. Tahniah! pas ni blog sy pulak hoho

  7. pas neh semua berebut nak bagi backlink kat incik kiz.

    p/s: nak printscreen blog neh boleh?

  8. hahaha aku ada.. yess yess

  9. jos revolution kne sepak kizz ke? ahhaha 😀

  10. bilo pulak den nak dapek ni..tk ponah lae ni.. kih kih kih.. leko motong yo..bilo lak nak ghaso kojo etandan spita ni.. kah kah kah

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *