Breaking News
Home » Uncategorized » Tolonglah Jangan Ulang Kesilapan Lalu

Tolonglah Jangan Ulang Kesilapan Lalu

Jurulatih skuad bola sepak Piala Presiden Negeri Sembilan, Yusarman Yusof, 35, didakwa atas 21 pertuduhan mengatur perlawanan.Ini yang dapat di sabitkan,bagaimana dengan yang masih aktif.Mungkin ramai lagi atau mungkin juga tiada..kita tak tahu.

Tapi tolonglah,jangan ulang lagi sejarah hitam bolasepak negara seperti tahun 80an di mana negara di kejutkan dengan kes rasuah bolasepak.Dimana waktu itu ramai pemain berbakat yang di hukum atas tuduhan rasuah mengatur perlawanan.

Tapi apa yang berlaku kini sangat merugikan di mana lebih melibatkan bakat2 baru yang juga pelapis pemain yang ada sekarang.Pasukan Kebangsaan baru nak menunjukkan peningkatan,kenapa harus timbul semula kes seperti ini dalam kancah bolasepak Malaysia..Nanti stadium tak penuh salahkan peminat tak bagi sokongan,tapi apa yang di hidangan atas padang macam hampeh..rupa rupanya dah kena bayar.Penonton umpama datang stadium macam pergi pawagam tengok orang main wayang..tak gitu?

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

3 comments

  1. dh x dekr keje sgt la tuh smpi nak ngatur game.. apeke pelik

  2. ::blog anak jawer::

    kes rasuah bola sepak ni mmg memalukan… mcm pemain kita ni tak de kualiti…cuma perlukan rasuah untuk mng…

    -Yok mampir diluk = orang asli…bahaya pendakwah berbayar…

  3. rasa dah serik dengan apa yang dah jadi zaman dahulu bila rasuah dan menatru perlawanan jadi topik hangat dalam tahun 1990an…sebab tu terus tak berapa nak minat dgn bolasepak ni…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *