Home » Motivasi » Tetiba Pula Aku Rasa Jatuh Cinta

Tetiba Pula Aku Rasa Jatuh Cinta

Selamat bercuti semua,amacam dengan cuti Tahun Baru Cina? Aku masa cuti ini macam biasa,lebih kepada layan anak-anak je.Kalau hari kerja tu masa terhad.Utamakan keluarga..sebab kita yang akan mencorakkan mereka.Berbalik pada cerita aku jatuh cinta..ermm sebenarnya bukan pada seseorang ke apa..tapi pada lagu ini.Tajuk kekadang tak mengambarkan isinya.
Lagu Sungai Lui nyanyian Aizat ni..serius aku cakap walaupun lagu ini dah lama,memang aku tak pernah ambil kisah pun walaupun ada dengar kat radio tapi aku tak tahu siapa pun yang nyanyi..haha..tapi bila aku baca lirik dia..mendalam lagu ini.Banyak yang boleh kita huraikan dalam kehidupan.Banyak yang boleh kita adaptasikan sebagai pengajaran..Sungai Lui lagu yang hebat..haha

Hiburan itu perlu tapi jangan sampai melalaikan..kerana disebalik hiburan itu ada juga pengajaran jika dipandang dari sudut positif.

kata-kata cinta – Apabila manusia gagal mencintai Tuhannya, maka cinta sejati tidak akan ditemuinya.

LIRIK SUNGAI LUI – Aizat
Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

7 comments

  1. lagu ni abg aizat yang tulis lirik berdasarkan pengalaman seorang rakannya yg sanggup berulang dri sg lui ke kl..kerana terlalu sayangkan keindahan dan keistimewaan sg lui…

  2. Saya dulu pernah berulang dari KL ke AS (Alor Setar) selama 6 tahun. Kalau jadi komposer saya nak cipta lagu KLAS (KL-AS)….

  3. hurm… lagu ni memang best…:)

  4. Lagu sempoi..tajuk sempaoi..terbaik Aizat!

  5. wahhh happy family… =)
    btw do follow my blog ye~

  6. negeri sembilan pun ado sg lui sempadan n9 pahang hehe

  7. Azhafizah[フィザ]

    betul tu..jangan terlalu obses kene berpada pada minat muzik ni..mmg lagu ni kalau tgk tajuk mcm ntah apa apa..tapi bila tgk lirik memang ada maksud tersendiri.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *