Breaking News
Home » Berita » [ TERKINI ] LHDN Tak Terima Borang Photostat Bantuan Rakyat 1Malaysia ?

[ TERKINI ] LHDN Tak Terima Borang Photostat Bantuan Rakyat 1Malaysia ?

Biar betul.. dari sumber ini membuatkan aku keliru gak..Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) tidak menerima borang permohonan fotostat yang dikemukakan mendapatkan bantuan RM500 skim Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M).

Ini petikan dari akhbar online yang aku baca – Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) tidak menerima borang permohonan fotostat yang dikemukakan mendapatkan bantuan RM500 skim Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang ditutup permohonannya hujung bulan ini.Timbalan Menteri Kewangan Datuk Dr Awang Adek Hussin berkata, pemohon perlu terlebih dulu memastikan borang permohonan yang hendak diisi asli.

Yang mana satu betul ni..tapi aku tengok hampir semua borang yang ada serata negara ni majoriti photostat..atau yang adakah yang dimaksudkan oleh LHDN itu asli yang lain.Lain kali sebelum buat sesuatu bagilah informasi secukupnya.Kalau betul borang photostat tak terima,bayangkan berapa banyak dah borang yang telah diisi dan telah dihantar..bikin pening je.Artikel tu kat sini.
UPDATETimbalan Menteri Kewangan Datuk Dr Awang Adek Hussin ,borang fotostat diterima dan telah berlaku kekeliruan tentang kenyataannya sebelum ini seperti yang disiarkan oleh akhbar.VIDEO KENYATAAN DATUK Dr AWANG ADEK DISINI 

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

One comment

  1. yg asli lebih terjamin kot…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *