Breaking News
Home » Uncategorized » Terima Kasih

Terima Kasih

Assalammualaikum..wah mencanak list yang join segmen.Terima kasih kepada yang sudi.Hari ini aku agak sibuk sikit sebab banyak urusan.Hari ni jam 11.30 malam baru sempat nak online.Hari ni dapat senaraikan 2 blog je.Esok aku akan mula buat listkan mereka2 yang berikutnya.Tapi kena selang seli dengan entry biasa2 ye.Kena sabar.

Ni pun baru balik dari bersantai buat kerja yang lama tak buat..biasalah layan joran.Dah tak tahan nak melontar umpan ke air.Hari ini baru terlunas.Kawan kawan ajak,tak boleh nak tolak..alasan je tu,tapi hati memang meronta nak memancing..haha..

Jadi kepada yang dah buat sertai itu sabar ye.Giliran anda akan tiba..dari aku dan sesuatu..ok selamat berblogging semua..

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

2 comments

  1. ho yeah..keep waiting lah….T___T

  2. Besnye jd bloger pemes.. Hahaha..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *