Breaking News
Home » Uncategorized » Terima Kasih Pemain Malaysia

Terima Kasih Pemain Malaysia

Terima kasih pemain Malaysia..terima kasih semua..kenapa aku ucap terima kasih? kenapa tak ucap tahniah? Terima kasih sebab mereka telah menebus rasa kecewa aku..rasa geram aku..rasa pedih hati aku..pehh..bukan aku nak marah tapi aku terasa..terasa penghinaan..walaupun hanya sekadar lagu..tapi itu lagu kebangsaan kita..bagaimana kalau lagu mereka kita buat macam tu? apa yang akan mereka buat..lagi terukkan..fikirlah..apa makna serumpun kalau tiada rasa hormat..namun aku rasa bangga bila tengok muka pemain Malaysia yang tenang menyanyikan lagu Negaraku semasa pembukaan tadi..tenang dan semangat tanpa peduli warna-warna merah tu..itulah Malaysia..

Ni baru aku nak ucap tahniah lak..haha..memang aku yakin kemenangan milik kita sejak dari awal..walaupun ramalan aku Malaysia menang 3-0 namun 1 jaringan dah cukup sebab banyak peluang yang hampir menambah gol..kalau masuk mesti dapat lebih..cukup untuk mencalar garuda dengan kuku harimau malaya..tahniah kerana mampu menyerap asakan pemain Indonesia..nampak berbeza permain mereka..

Teruskan perjuangan..teruskan pemburuan..teruskan cengkaman..semoga kegemilangan bolasepak Malaysia kembali..semoga harimau malaya kembali digeruni dan dihormati..Malaysia juara kumpulan A..lepas ni leh fikir strategi bertemu Myanmar pula.. VIDEO JARINGAN KEMENANGAN OLEH SYAHRUL AZWARI

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

14 comments

  1. Yeahh , Malaysia menang wo 🙂

  2. hahah..indo tunduk..penyokong berpuluh ribu kecewa!..huhu..yg x puas ati padang diorang ni!..

  3. time kasih untuk mereka tapi bengang gak tadi ong kim swee di arah keluar..huhuhhu

  4. “selamat tahniah harimau muda… kih kih kih”

  5. walaupun geram..tapi janji monang..kan kan 🙂

  6. tahniah kepada harimau muda kerna mampu beraksi dengan baik walaupun pada awal pembukaan telah diprovoksi dengan begitu keji..

    lagu negara kita tidak dihormati, teruk benar tuan rumah huhu

  7. heran betul le dgn sikap org indonesia…kenapa yg anti sangat kat malaysia ni…

  8. aku budget 2-1, tapi takpe la.Malaysia dah lakukan yang terbaik 🙂

  9. tahniah ..
    sampai serak2 suara sis ni ha 😀

  10. yer..tahniah harimau malaya..cayalah!

  11. yeeeaaahhh rimau menang..

  12. tahniah dan terima kasih juga pada mereka mereka ^_^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *