Home » Uncategorized » Tergolongkah Kita..??

Tergolongkah Kita..??

salam..aku nak kongsikan antara 10 ciri2 orang yang malas..tergolongkah kita antaranya..haha kalau ada kena ubah ni..jom skodeng

+ Sering memberi alasan apabila orang meminta alasan..

+ Langsung tak pernah menghadirkan diri dalam mana2 aktiviti sosial yang ada di sekeliling tempat tinggal…aktiviti sosial yang berfaedah laa..bukan yang dot dot..

+ Tidak pernah mengemas tempat tidur

+ Separuh dari masa banyak di habiskan untuk tidur..zzZZZzzzZZzzzZZzz

+ Orang nampak kediaman anda seperti tongkang pecah..tapi korang nampak macam istana indah..

+ Tidak pernah sedih kerana gagal sebab kegagalan itu memang sudah jadi kebiasaan dalam hidup.

+ Sentiasa berlagak bagus di hadapan orang demi untuk menutup kelemahan..

+ Sanggup berlapar daripada bersusah payah membeli makanan

+ Setiap kali ke tempat kerja @ kolej muka langsung tak pernah ceria.Manjang tak der mood.

+ Tak pernah ada usaha untuk meningkatkan diri untuk masa akan datang kerana kamu merasakan apa yang kamu ada hari ini sudah cukup dan terlalu selesa.

Sekadar kongsi untuk bacaan aku dan kamu2 semua..salah silap tak cukup terkurang tolong tambah2kan…

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

5 comments

  1. saya tidak tergolong! hahaha

  2. errr…urmmm adelah bbrpe tuh…huhuh…teroknye…

  3. alhamdulillah..smua tu xder sangat pada saya..sikit2 jek…hehehe

  4. nasib x termasok list….*xnak ngaku…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *