Breaking News
Home » Uncategorized » Terengganu Bagi Diskaun 50 Peratus Tiket Final Piala Malaysia

Terengganu Bagi Diskaun 50 Peratus Tiket Final Piala Malaysia

Heboh sekarang ni pasal tiket perlawanan akhir Piala Malaysia mahal.RM50 tu memang mahal la..sebab kalau nak kira termasuk kos perjalanan dan makan minum tu tak termasuk nak beli trompet ( apo tah namo bondo tu ),nak beli bendera,jersi hahahaha..kalau tak beli pun tak per sebenarnya..tapi kalau dah sampai stadium mesti terbeli punya…!!!

Ni berita terkini ,berita baik,berita sensasi berita yang serius ni..tapi untuk penyokong Terengganu je laa..orang N.Sembilan macam den ni tak dapek nak nolong eh tu doh..”Kerajaan Terengganu bersetuju memberi subsidi 50 peratus daripada harga tiket RM50 yang ditetapkan oleh Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) bagi pertandingan akhir Piala Malaysia antara Terengganu dan Negeri Sembilan di Stadium Shah Alam, 29 Oktober ini .Menteri Besar, Dato’ Seri Haji Ahmad Said, mengeluarkan arahan kepada Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Terengganu (PBSNT), Dato’ Haji Che Mat Jusoh supaya menempah 20,000 tiket bagi menyaksikan pertandingan itu untuk dijual kepada penyokong Terengganu.PBSNT diminta supaya mengagihkan 500 keping tiket kepada setiap kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) dan dijual kepada penyokong pasukan Terengganu.

Untunglah orang Terengganu,habis tu Tok Mat Mentori Bosa N.Sembilan macam mano.Tak do ko potongan harga untuk penyokong.Kalau boleh kasi lagi rondah.75 peratus potongan harga ke…Kek Negeri Sembilan sekarang musim hujan ramai yang tak dapek poei motong..hahaha..harap-harap ado laa yo.



Den Dapek Cito ni kek senia haa..http://teganukita.blogspot.com



Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

6 comments

  1. tak dapek tok mat nak kasi agak e..kono lah boli ..tak pun tengok tv yo

  2. alhamdulillah…nogori bilo lai jang…

  3. orang negeri sembilan bukan ramai sangt yang minat bola…kan??
    akak tengok minggu lepas la baru stadium macam ramai je..
    sebelum ni mana ada..sikit je..
    heheheh

  4. apo lae tok mat…bg la subsidi jugak.. koba presiden.. kih kih kih.. duit bokopok kek ghumah tu nak buek apo lae ..tolong rakyat la..kih kih kih

  5. alaaa..nogori bilo lagi jang oi…Pak Mat tak mo bagi subsidi jugak ke..haritu dia ada kat STAR tgk bola. prihatin la sikit!

  6. tgk yo lah kek tb habih citooo heheh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *