Breaking News
Home » Santai » Tercipta Sejarah Selepas 15 Tahun

Tercipta Sejarah Selepas 15 Tahun

As salam.. nampaknya setelah 15 tahun berlalu tanpa sebarang pingat akhirnya berjaya juga aku mendapatkannya..ehh alamak dah macam sukanlah pulak..bukan pingat weii..kad raya lah.. nampaknya lama juga tak dapat kad raya , rasa-rasa sudah hampir 15 tahun.. tapi tahun ni sejarah tercipta..dapat dah kad raya..haha.. 
Mungkin tu pun sebab aku dapat hadiah GA anjuran blog Shida.. sambil kirim hadiah dia bagi sekali dengan kad raya..hehe.terima kasih Shida.. SELAMAT HARI RAYA SHIDA..

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

4 comments

  1. 15tahun?? lama tu bro… simpan baik2 tau..bukan senang nak bagi kad raya tu…hehee

  2. bro..kalo xmng pn mmg ade niat nk bg bro..xpa lepas ni tiap2 tahun dpt bro heheeee ^_^

    selamat hari raya bro heheee 😀

  3. untgla..tp den untg jgk sbb dpt kad rye dr shida..kahkah

  4. dah lma tak dpt kad raya 🙁

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *