Breaking News
Home » Uncategorized » Teka Teka Sudah .. Terima Kasih

Teka Teka Sudah .. Terima Kasih

Assalammualaikum.. dengan kesakitan gigi(Gusi Bengkak) yang teramat sangat ni..aku tak tau nak tulis apa dah.Nak tekan keyboard pun tak larat.Ermm macam ni lah..pasal entry teka teki tu..terima kasih kepada yang sudi menjawab..kebanyakkan jawapan ada betulnya..aku listkan links blog2 yang sudi menjawab..macam biasalah..promosi time..haha.adeh sakit plak kalau gelak gusi ni

Tapi yang ada banner ni jawab betul dan paling awal..huhu..

Sapa punya tu..miss sengget..sengget sangat ke? kalau nak tahu klik2 le banner tu..

Yang lain lain aku sertakan links je eh..terima kasih sebab jawab..ada yang betul ada yang tak..tapi kira sekali jalan laa promote..peace.

http://iammemaself.blogspot.com/
http://bellasuke-berbelog.blogspot.com/
http://lipslikesugar87.blogspot.com/
http://whitecappuccinol.blogspot.com/
http://shareizone.blogspot.com/
http://effa-k-poh.blogspot.com/

Ok sudah..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

3 comments

  1. eh..itu header kite..
    ekekkeke…

    ^^,

  2. “eh..camana leh terlepas lak ni..nasib baik takde hadiah kan..hihi..”

  3. lorr..sakit gusi pulak ker ni?? sakit tu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *