Breaking News
Home » Uncategorized » Tanah Tumpahnya Darahku

Tanah Tumpahnya Darahku


SUARA PENGULAS SUKAN
” Nampaknya Kunalan berlari dengan lajunya di sebelah kiri..mengelecek 2 pemain lawan yang memang sudah sedia tergelecek sebab padang basah..Kunalan memandang rakan yang sedia menanti..hantaran Kunalan tepat ke kaki Safee Sali..nasib baik tak tepat ke tangan kalau tak tentu handball.Safee terus berlari memasuki kawasan panalti lawan..dan satu rembatan dilepaskan..dan itu dia Gol…oh tidak sebenarnya..bola masuk melalui jaring yang koyak…nampaknya penjaga garisan sedang sibuk menjahit jaring itu ..”

Saja je nak mulakan dengan suara pengulas yang macam biasa kita dengar kalau kita tengok kat TV.Kalau kat stadium takder le suara tu..chett.Nampaknya sekarang fenomena bolasepak negara kembali membara.Ramai yang berkata pasukan malaysia sudah bangkit mengaum lagaknya harimau malaya.Ramai dah yang aku tengok pakai jersey Malaysia.Bagus..satu perubahan yang baik.Tapi persoalannya sampai bila..dan akan setiakah selamanya?

Masa menang semua orang sanjung..semua orang suka..bila kalah semua orang BoooOOOooOOoo..oit apa ni.Macam lalang ler macam ni.Seharusnya kita tetap berdiri memegang panji2 negara di waktu menang atau kalah..Nak tengok lah masa lawan team EPL nanti..jersi mana yang banyak di pakai..Malaysia atau Liverpool..Chelsea..atau Arsenal..!! -Tanah Tumpahnya Darahku- Jangan lupa sokong Malaysia Vs Taiwan..kelayakan Piala Dunia.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. walaupun x suka bola tapi hanya sokong Malaysia je. sape lagi nak sokong kalau bukan rakyat sendiri

  2. yeahhhh…

    sokong team negara…

    ­čÖé

  3. setuju sgt ngan pendapat bila menang, semua org sanjung. bila kalah mmg kena booo laa.. bkn nk naik kan smgt blk..

  4. betul tu…kalau kalah esok paper hentam terok 2…kalau menang sanjung sampai tulis seminggu…hampeh…

  5. yeah memang manusia neh pelik..time menang,puji melangit..time kalah dikutuk abis2an…mcamla orang kutuk2 tuh pandai men bola..biasala kalah menang adat permainan..apapun jiwaku tetap setia menyokong malaysia..gomo malaysia gomo..

  6. itu biasa..puji dan kutuk duduk sebelah menyebelah..dah mm adikbradik..kih kih kih

  7. huhu… sbb tu pemain malaysia kena tnjukkan permainan yang menarik.. kalah atau menang xpa, yang pnting permainan yg menarik.. baru ramai yang ske tgk bola sepak tempatan…

  8. mmg mcm lalang..tapi memang betol r skang ni team malaysia da meningkat..sbb tu bole tengok org pakai jesi kuning tu kat mana2…

  9. msia tetap di hati…^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *