Home » Uncategorized » Talam Dua Muka

Talam Dua Muka

Tikam belakang -Google-

Awas jika anda seorang pemilik talam atau seorang peminat kuih talam kerana anda mungkin akan mempunyai dua muka.Oppss abaikan je itu sekadar gimik mukadimah tentang talam.Tapi bila sebut pasal talam anda pasti teringat pasal talam dua muka.

Biasanya talam dua muka ni sering di kaitkan dengan manusia yang depan cakap lain belakang cakap lain.Bila depan kita cakap kita semuanya baik baik belaka..suci je muka tapi bila kat belakang tikam kita sampai hancur.Tak sempat mengelak dah.Orang seperti ini adalah sangat bahaya jika di buat kawan.Bila bila masa je dia boleh buat kita jadi tak keruan.Silap silap boleh bermasam muka dengan orang lain disebabkan talam mencanang cerita ikut skrip yang direka tanpa editor..huh.

Jadi dalam bersahabat biarlah jujur.Saling faham memahami.Jika ada yang tak puashati cakap depan depan.Jangan bikin cerita sana sini nanti cerita di sensasikan hati pun susah.

Tapi apa apa pun kuih talam sedap wooo..tapi jangan jadi talam 2 muka yang tak sedap..

kizmyself juga DISINI

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

12 comments

  1. Salam Kiz..dah jumpa beberapa orang bertalam dua muka..bahaya sangat boleh menimbulkan kekeliruan dan kekusutan, pecah belah.
    Tapi akak suka sangat talam berlauk 🙂

  2. mommy tak suka orang yg bermuka2 neh adik beradik talam 2 muka tu la, kueh talam pun mommy tak suke~hee…

  3. hmmmm….mina selalu kena…

    takpe….nanti org yg talam dua muka tu akan kena balik sebijik mcm dia buat kat org lain….

  4. talam 2 muka ni ada kat mana2 je. lol
    tak susah nak cari..

    yg penting..jauhkan je la diri dari mereka2 ni..boleh terpengaruh..:)

  5. salam..
    uisshh kawan saya semua talam dua muka. tapi bila la janji dia bahagia. huhu 😀

  6. setuju dengan anda. apa gune berkawan jika tikam dari belakang 🙂

  7. sabo jelaaa

  8. aku ada kawan talam stainless steel
    lagi hebat dari talam dua muka,dia berpuloh muka agaknya

  9. kuih talam mmg sedap,.huhu,lme xbuat,.

    CN ade fren yg talam due muke,.tige muke pon ade,.tp ignored je,.biarlh die nk ckp ape pon,.huhu

  10. gua lebih suka makan nasik talam.. makan lajak sikit.. hahaha…

    bahaya dapat kawan mmcm tu.. tapi nak wat cemana kan.. berjaga2 je la

  11. kwn bertalam-talam memang sedaya upaya akan dielak

  12. kuih talam tu mcm mne ye ? tak pernah mkn n dengar . hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *