Breaking News
Home » Santai » Tahniah Jiejah .. i`m Sorry..hehe

Tahniah Jiejah .. i`m Sorry..hehe

Tahniah Jiejah..dah selamat pun ekau bersanding yo.. meraso eh jadi rajo sehari..dengan ini juga patik nak mohon maaf kek rajo sehari ni sebab tak dapek nak menghadirkan diri diatas sebab-sebab yang tak dapat dielakan..dah cuba dah tapi terlanggar gak sebab-sebab tu..
Apa-apa pun semoga terus berbahagia.. dapek nengok gambar yo..memang meriah..

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

10 comments

  1. hehe. moga kekal hingga ke syurga buat jiejah

  2. tahniah puan jiejah =)

    P/s: Kita adalah partner dalam Geng Blogger Sengal. Maka kena buat review masing2 dalam bentuk sengal. Hehehe~ Selamat berkenalan =)

  3. selamat pengantin lama jijah…kih kih kih

  4. jijah paham tu bro kiz..asalkan doakan untuk jijah,itu dah mencukupi.^__^ tahniah jijah..semoga kekal bahagia.dapat jugak ku ketemu jijah.^^

  5. tahniah jijah…kecik je depa berdua..kan??heheh

  6. abg mtk maaf..lama x singgah bz skit

  7. tahniah gak kat member tu 🙂

  8. takpe bro…jijah paham…doakan jijah dari jauh yer 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *