Menu Tutup

Tahniah Jiejah .. i`m Sorry..hehe

Tahniah Jiejah..dah selamat pun ekau bersanding yo.. meraso eh jadi rajo sehari..dengan ini juga patik nak mohon maaf kek rajo sehari ni sebab tak dapek nak menghadirkan diri diatas sebab-sebab yang tak dapat dielakan..dah cuba dah tapi terlanggar gak sebab-sebab tu..
Apa-apa pun semoga terus berbahagia.. dapek nengok gambar yo..memang meriah..

10 Comments

  1. sha my heart

    tahniah puan jiejah =)

    P/s: Kita adalah partner dalam Geng Blogger Sengal. Maka kena buat review masing2 dalam bentuk sengal. Hehehe~ Selamat berkenalan =)

  2. Azhafizah[フィザ]

    jijah paham tu bro kiz..asalkan doakan untuk jijah,itu dah mencukupi.^__^ tahniah jijah..semoga kekal bahagia.dapat jugak ku ketemu jijah.^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *