Breaking News
Home » Santai » Tahniah Dan Terima Kasih Mia | Mialiana.com

Tahniah Dan Terima Kasih Mia | Mialiana.com

As salam..apa perancangan hujung minggu ini? Aku baru berkira-kira nak gerak ke Putrajaya malam esok untuk sertai Hari Belia Negara 2012 – Himpunan Jutaan Belia. Nak turun serta memeriahkan..sebagai tanda sokongan aku sebagai belia.. tu mukadimah je..sebenarnya tujuan entri ni adalah untuk ucapkan terima kasih kepada seseorang..
Sebelum tu tahniah kepada sahabat blogger Mia yang telah berjaya dalam senarai akhir top 10 Nuffnang Blogger Of The Year..semoga berjaya nanti masa malam 9 Jun 2012.Bukan mudah untuk berjaya sampai tahap top 10 kan..
Selain itu terima kasih juga atas cenderahati yang Mia bagi atas tampalan banner kempen Mia kat sini..Tak harap apa-apa balasan..kalau dah bagi terima je.. 
Cenderahati Dari Mia

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

3 comments

  1. sama-sama… kiz dah banyak tolong mia. mia amat menghargainya.

  2. tahniah kak mia..tahniah kiz 🙂

  3. wahh..tahniah kiz dan kak miah yg slalu kuar kat iklan nuff tu..mesti tambah famous skg ni.. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *