Breaking News
Home » Motivasi » Syukur Aku Masih Memilikinya

Syukur Aku Masih Memilikinya

Cuba tengok gambar ni..jumpa dalam FB lah..memang tersentuh bila aku tengok gambar ni.Walaupun ianya hanya haiwan iaitu kucing tapi.. ..tapi..korang tafsirkanlah sendiri apa yang tersurat dan tersirat….

Seperti yang tercacat pada penerangan gambar ini… ibu kucing ini mati kena langgar,tapi anaknya masih menyusu pada ibunya…….

Sayangi selagi masih ada.. huhu.. oh my mother..!!!

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

4 comments

  1. sedih gak tgk gmbr ni =(

  2. kecianya..sedih..sedih.. sapa lah yg langgar ibu kucing ni..kalo diikutkan kalo dah terlanggar kucing n kucing tu mati kita mesti kena kuburkan kucing tu kalo x nayah lah.. roh kucing x sama dgn binatang yg lain,roh kucing adlah istimewa hampir sama seprti roh manusia yg pandai berdendam bila dibunuh dgn kejam.. kat kg dah ada dah yg kena..

  3. ya Allah kesiannya…kucing tu tak bersalah pon..

  4. sangat toucing moment ni..hargai ibu ketika dia masih ada.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *