Menu Tutup

Syoknya Kundang ..

Ehem ehem..buah ni payah nak jumpa..sekali aku dah jumpa..terus u-turn mahu beli..Biasalah kaki makan buah buah kampung ni..masam ada..manis ada..macam macam ada..tadi nampak orang jual kundang tepi jalan..kuning2 gitu..tergoda pula aku di buatnya..apa lagi terus terjah..

Harga memang mahallah..sebab buah ni jarang orang jual.tiada persaingan..harga bukan persoalan utama..apa yang penting selera tekak ni kena layan juga sekali sekala..

Ini kundang .. bukan telur tiruan..haha.

Tak Tahan ..

p/s : aku pemburu buah buahan ala ala masam masam manis ni..haha..!! lepas ni nak cari durian belanda pula..

syoknya kundang..korang suka tak??

16 Comments

  1. Piasara

    “nak buah staq…akak suka giler buah ni,yg manis jer..yg masam tak suka..org utara panggil buah staq atau ghembia…kebetulan pulak..kat blog kak pia pun ada buah ni…dah tengok ker..?”

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *