Breaking News
Home » Motivasi » Surat Seorang Ibu Yang Menyentuh Jiwa

Surat Seorang Ibu Yang Menyentuh Jiwa

As salam..semoga anda semua sihat dan ceria sentiasa.Bagaimana pula dengan ibu atau bapa kita kat kampung.Apa khabarnya? Sihat ke? ermm zaman dah moden,banyak cara boleh kita berhubung untuk bertanya khabar.Jangan biarkan mereka.Hargai mereka selagi ada.Jom layan video ini dan lepas tu tanya diri sendiri apa yang anda rasa andai anda ditempat mereka..sedih beb..

Dah tengok video ni..jadi apa yang anda rasa? fikir-fikirkan.

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

6 comments

  1. sedih.tak dapat tahan nak tgk. kita sibuk sampai lupa ibu dekat kg yg byk bjasa dkt kita.

  2. engko jgn kiz..kang xpasal2 org ramai blk kg..huhuhuh…

  3. ala….nak tgk..tapi line slow..

  4. Azhafizah[フィザ]

    alahai sedihnya..walau sibuk mana,telefon nya parents di saat dia masih ada..jangan bila dah tiada baru nak menyesal..besarnya pengorbanan seorang ibu..

    p/s:esok nak balik segamat jumpe mak abah ^^

  5. dah tengok dah dulu rasanya..
    masa tengok tu menangis la jugak..

  6. Aku nak beli tiket balik kg lah bulan Mac ni..^_^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *