Breaking News
Home » Santai » Sukanya Dia .. Semoga Terus Begitu Seadanya Puan Jijah

Sukanya Dia .. Semoga Terus Begitu Seadanya Puan Jijah

Siapa yang suka ini.Adalah seorang sahabat blogger yang juga merupakan kroni kuat aku..haha..kroni tu..sebab entri nikah kahwin ini memang dah jadi entri utama dia.Sejak sebelum nikah sampailah dah nikah dan tak lama lagi nak bersanding pula.Begitulahkan nikmat orang yang baru mendirikan rumahtangga.Gembira kat hati tu memang tak terkata,kembang kempis rasa nyawa bila duduk berjauhan..hehe..tak gitu Jijah.
Kepada Jijah semoga terus bahagia hingga akhir hayat.Pupuk kasih sayang dengan seikhlas hati.Pahit sama rasa jangan manis je baru nak bersama.Sebab dugaan dalam berumahtangga ini memang banyak.Tercuit,tercubit,rajuk memujuk ini perkara biasa.Selagi kita berlandaskan apa yang dituntut oleh islam,insyaallah segalanya akan berjalan lancar..Dulu makan sepinggan,sekarang dua pinggang esok lusa berpinggan-pinggan pula.Buat abang Navy..semoga berjaya menjadi nakhoda yang hebat.hehe.

Firman AllahSubhanahu wa Taala:
Di antara tanda-tanda kekuasaanNya ialah Dia menciptakan untuk kalian isteri-isteri dari jenis kalian sendiri supaya kalian cenderung dan merasa tenteram kepadanya dan dijadikanNya di antara kalian rasa kasih dan sayang.” [TMQ ar-Rum (30):21]

Jom skodeng Jijah dengan agenda nikah kahwinnya..huhu SINI.

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

7 comments

  1. semoga majlis jijah akan berjalan dgn lancar dan semoga berbahagia sampai akhir hayat.aminnn

    p/s:harap2 leh jumpe bro kiz nanti di majlis jijah ^_^

  2. alam rumahtangga banyak cobaan dan dugaannya..kena ada kepercayaan antara satu sama lain…InsyaAllah pasti Allah berikan kebahagian

    selamat juga buat puan Jijah

  3. huhuhu terharu dengan entry ni bro…entry ni menyedarkan jijah..perjalanan rumahtangga masih jauh lagi..insyaAllah jijah cuba hadapi liku2 rumahtangga dengan jayanya..terima kasih atas nasihat ni bro..

  4. benar bro…khas bt jiejah dan untuk semua ank2 dara dalam dunia bloging nih hehee..next wedding —> azhafizah 🙂

    bergembira selalu jiejah syg <3

  5. selamat hingga ke syurga.

  6. bukan lepas ni shida ke…hehehe

  7. barakallahulakuma wabaroka alaik..:)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *