Home » Santai » Sudah Sudahlah Main Gasing Tu

Sudah Sudahlah Main Gasing Tu

As salam.. cuma korang letak jari telunjuk kan lantai ke , tanah ke lepas tu korang pusing badan korang sebanyak yang boleh..lepas tu berdiri tegak.. ermm confirm goyang punya..kepala ada pening badan ada goyang..
Macam tu juga kalau jenis yang cakap belit-belit ni..kejap macam ni , lepas tu macam ni lak..kemudian pusing balik ehh tak ke pening orang nak fikir. Paling tak boleh tahan bila dia punya cakap ligat macam gasing yang berpusing tu.. sudah sudahlah main gasing tu , aku dah pening lah tengok cerita jangan pandang belakang gasing ni.. !!!

Aku tembak mungkin tak kena .. tapi bunyinya tak kan kau tak dengar ???? 

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

5 comments

  1. shida lak pening bro kate ape hahaa…adoii.. ^_^

  2. caliph shuriken

    ni mcm kiasan kn bro, huh…

  3. Entry ni pun pusing cam gasing.. Ahahaha-

  4. ini la org cakap kalo jumpo ular dengan org camni bunuh org tu dulu kan kan

  5. adeh.. yg baca ni pula pening memusing…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *