Menu Tutup

Sudah Sudahlah Main Gasing Tu

As salam.. cuma korang letak jari telunjuk kan lantai ke , tanah ke lepas tu korang pusing badan korang sebanyak yang boleh..lepas tu berdiri tegak.. ermm confirm goyang punya..kepala ada pening badan ada goyang..
Macam tu juga kalau jenis yang cakap belit-belit ni..kejap macam ni , lepas tu macam ni lak..kemudian pusing balik ehh tak ke pening orang nak fikir. Paling tak boleh tahan bila dia punya cakap ligat macam gasing yang berpusing tu.. sudah sudahlah main gasing tu , aku dah pening lah tengok cerita jangan pandang belakang gasing ni.. !!!

Aku tembak mungkin tak kena .. tapi bunyinya tak kan kau tak dengar ???? 

5 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *