Breaking News
Home » Uncategorized » SPM Tahniah Kepada Yang Berjaya | Identiti Datuk T Di Ketahui

SPM Tahniah Kepada Yang Berjaya | Identiti Datuk T Di Ketahui


Hari ini semua cerita tentang keputusan SPM 2010 yang telah pun di ketahui hari ini.Selain itu yang hangat dan terhangit kes video seks seorang pemimpin politik yang di war2 kan oleh Datuk T.Siapa Datuk T?? identitinya dah pun di ketahui

Sebelum itu tahniah kepada semua pelajar yang lulus dengan cemerlang di dalam SPM 2010.Nampaknya keputusan tahun ini adalah yang terbaik sejak 4 tahun lalu.Seramai 9239 telah berjaya mendapat semua A.Selain itu pencapaian kelulusan bagi sekolah luar bandar juga meningkat.Tahniah kepada semua tenaga pengajar yang bersusah payah mendidik anak bangsa.

Kepada yang gagal atau kurang cemerlang jangan kecewa.Masih banyak peluang terhidang di depan mata.Apa yang perlu ialah usaha dan keinginan untuk berjaya.Kegagalan itu bukanlah titik penamat untuk kita terus mencuba.Sesuatu itu mungkin ada hikmah di sebaliknya.

Berbalik kepada Datuk T pula..hari ni identiti Datuk T telah di ketahui.Mereka adalah bekas Ketua Menteri Melaka,Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik , ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Perkasa treasurer Datuk Shuib Lazim.Mereka lebih kurang macam Datuk Trio = T..hehe.
Apa apa pun kes tentang video ni nampaknya banyak melibatkan orang2 besar dalam politik masakini.Semoga kes ini dapat di selesaikan dengan sebaiknya tanpa menimbulkan sebarang kekecohan yang merugikan negara.Harap pihak yang berwajib boleh menyelesaikan kes ini sebaiknya.
Ibarat menarik rambut dalam tepung, rambut tak putus tepung tak berselerak.

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

6 comments

  1. byk peningkatan dlm spm kan….

    psl datuk T tu…fuuhhh…
    memalukan….

  2. adoi… bila datuk t nie dah diketahui… korang agak2… apa lagi yg tersingkap…? rasanya ada rantai aja nie… adoi….

  3. Tahniah kpd yang berjaya dlm spm

  4. b l O g g e r g i r l

    tengok jugak berita pasal datok T td, tp tk paham jugak.. sape yang dalam video 2.. takkan mike bertiga ke yang di tuduh tu, kenapa tak suhh ramai2 tengok ” ynh tertentu jelah, xpun agong ke” busan ngn brita skang nie…

    p/s insyaallah kalau buat bloglish nanti b l O g g e r g i r l info ye… tp jgn risau kiz tetap akan tersenarai dlm bloglist sy.. chillll 🙂

  5. ramai budak pandai2 sekarang kan?Sal datuk T td tak sempat tengk sbb gi ngjr klas malam kol 8.

  6. lbih bermminat pada student cina dpat A dlm tasawur islam..
    hebat tue,,

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *