Home » Uncategorized » Soalan Biasa Bila Jumpa

Soalan Biasa Bila Jumpa

Nampaknya hari agak sibuk kaum kerabat buat persiapan raya.Hidung aku ni dah tak tahan dah bau rendang ni..sabar..sabar..!!.Memang hari ini agak sibuk.Jalan raya kat kampung ni memang dah sibuk sesangat ni..dah macam bandar.Dulu boleh gak kura-kura melintas,hari ni jangan harap laa..

Hari ni bila pergi ke kedai beli barang-barang ada dah jumpa sahabat-sahabat masa sekolah dulu.Yer lah setahun sekali je dapat jumpa.Masing-masing dah ada keluarga dan kerjaya masing-masing.Jarang dapat jumpa.Masa raya ni lah baru leh bertanya khabar borak lama-lama.

Tapikan..soalan ni mesti wajib ada..haha..selalunya soalan pertama yang akan keluar..” anak dah berapa orang?”..mesti korang pun ada laluikan..bagi yang dah kahwin la.Yer lah anak ni kan rezeki atau harta yang paling bernilai.Orang takkan tanya kau pakai kereta apa,kerja apa,ada ipad tak,kau blogger ke dan lain-lain..hehe.betul tak?
[PERUTUSAN AIDILFITRI BUAT SEMUA] [ KALAU SUKA JE ]

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

8 comments

  1. selalunya kalau balik kg. org kg akan tanya.. “bilo nak langsung ea ni? xbaik becinta lelamo” hehe..

  2. Salam;
    memangpun..soalan tu pertama sekali..kalau kita jawab anak 3 orang, lantas dia jawab balik..issh slownya kau….

  3. xleh blah soklan …

    pape pun selamat hari raya aidilfitri minal aidil wal faizin!

  4. salam..kalo apeb, apeb paling takot bila sedare mara tanya soklan ni: Result exam camne? hehe

  5. salam..kalo apeb, apeb paling takot bila sedare mara tanya soklan ni: Result exam camne? hehe

  6. aku pula kena tanya soalan ” study mana skang ? ” jenuh menjawab

  7. hah..tu dah memang dah..adakah diorang tnya ko ada berpa ipad plak..hahah..lawak ko kiz..pape pun selamat hari raya..maaf zhir n batin ye..

  8. err..err..ss tak kawen lagi so terlepas lah dari soklan dapat anak berapa org dah. huhu

    eh eh ada pantun ni. balas balas.

    Ramadhan berakhir, Syawal menjelma,
    sambutlah ia dengan bersederhana,
    andai diriku terlanjur kata,
    anggaplah aku tidak sengaja.

    Salam eidul fitri dari SitiSafiyyah dan keluarga ^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *