Breaking News
Home » Uncategorized » Slow .. Terputus .. Kelajuan Melampau

Slow .. Terputus .. Kelajuan Melampau

Selalunya bila masuk jam 12 malam adalah waktu puncak talian streamyx kawasan aku ni jem..tersangkut-sangkut.Laju ..slow..fast..perlahan (dwi bahasa di situ..harap tidak jadi isu).Kekadang rasa sakit jiwa gak ( harap bukan hospital bahagia tempatku).Nak guna broadband Maxis dah limit..nanti lagi teruk sangkutnya..layan je la.

Tapi tengahari tadi terus terputus streamyx kawasan aku ni..sampai ke malam..macam cacing kepanasan bila tak ada internet..adehh..adakah aku dah sebati dengan dunia maya ni…entahlah.Disini ceritanya..tiada paksaan untuk dibaca..Pehh Kalut Sekejap.Tapi sekarang dah ok..alhamdulillah.Tapi rasanya tengahmalam ni rasa lajunya lain macam lak..tekan je full loading..tekan je..siap loading..pehh..muka ada senyum..hati ada senang..tapi harap akan berterusan..mungkin tadi down sebab dia ada upgrade kot..atau stok petang tadi yang terputus dia kasi lepas..

Jadi begitulah..ciptaan manusia mana ada yang sempurna.Sehebat mana pun ciptaan manusia tidak akan mampu untuk menandingi ciptaan yang maha Esa..itulah kenyataannya..

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

8 comments

  1. nasib bek aku nye streamyx ok je.. )

  2. saya guna P1..
    potong potong hehe

  3. putus ok lagi. celcom aku terus takde coverage langsung. hahaha x dapat connect.. gila betol

  4. setuju kiz..ape pun yg maha esa lagi bkuasa 🙂

    pkai lah P1 hehee 🙂

  5. sedapnye pakai p1.
    berdesup2.
    jgn jeles.
    =P

  6. aku guna brokband jer bro….;)/tp biasa laaa ada masa down ada masa up…sabar2

  7. sama mcm bro dani..aku pon guna berurutband.nasib la..tapi setakat ni okeh lagi bro

  8. biasa lah line tak selalu nya cerah.. kih kih kih

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *