Home » Berita » Siti NurFatihah Di Culik | Hilang Ketika Beli Top Up

Siti NurFatihah Di Culik | Hilang Ketika Beli Top Up

Siti Nur Fatihah Di Culik |  Pelajar Perempuan Hilang Ketika Beli Top Up | Pelajar Di Culik – Satu lagi kes kanak-kanak atau remaja hilang kali ini melibatkan seorang pelajar perempuan berumur 15 tahun.Menurut sumber , seorang pelajar perempuan tingkatan tiga hilang dipercayai dilarikan tiga individu tidak dikenali ketika keluar membeli kad tambah nilai prabayar di sebuah premis kira-kira 100 meter dari rumahnya di Taman Tas,Kuantan petang semalam.Siti Nurfatihah Mahadi, 15, keluar ke premis berhampiran kira-kira jam 3 petang bersama dua adiknya, Muhammad Syahmi Aiman dan Siti Nurul Aishah, masing-masing 11 tahun, sebelum ditarik seorang lelaki memasuki sebuah kereta jenis Honda Ungu.
Pihak polis meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai mangsa diminta menghubungi mana-mana balai polis berhampiran.Orang ramai yang mempunyai maklumat diminta menghubungi Mahadi Muda di talian 019 9897807 atau 019 9813361.

*No Telefon Mahadi dirujuk dari sumber.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

8 comments

  1. sekarang di mana2 dah tak selamat..bimbangnya ..

  2. Blogwalking sini! ♛ Mr.Ix ♂ komen ║
    nampaknya jalan pun kena bawak senjata la….

  3. ya allh pe lg la ni..kpe ni malaysia dan mcm tmpat terancam..mna2 ade je kes ..

  4. adus.. lagi bahaya

  5. Tkutnye.. Besar kecik tua muda sume dah tak selamat dunia skrg.. N mlysia, crime rates makin tinggi skrg.. Undang2 tak ketat sgt kat mlysia ni..
    Compared to singapore n brunei.. Dorg punye undang2 sgt stict.. Sbb tu xde kes jenayah sgt..
    Mcm kat brunei sape tak solat jumaat kne tgkp hukum sebat.. Itu bru tak solat.. Bygkan kalau kesalahan jenayah lain… Entahlah… Rasa tak selamat lgsg kalau kuar sorg2 skrg..

  6. takot betul la

  7. Kes culik semakin menjadi-jadi skrg ni..kena bhati-hati selalu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *