Menu Tutup

Singapura Tidak Profesional

Saya tidak suka rumput padang itu. Saya fikir permainan bola sepak yang baik harus dimainkan di padang yang menggunakan rumput semulajadi,
Mungkin untuk sekolah, untuk belia, ia adalah ok, tetapi untuk profesional ia tidak sesuai,
eh..panasnya komen..bukan aku kata haa..tapi ini dari lagenda bolasepak sendiri..haha.tak lain dan tak bukan lagenda dari Brazil,Zico.

Zico di zaman kegemilangannya

Ketua jurulatih Iraq itu,membidas Singapura kerana menggunakan padang tiruan untuk perlawanan kelayakkan Piala Dunia Zon Asia.Selasa ini Singapura akan bertemu Iraq.Zico cakap padang tiruan itu hanya sesuai untuk budak sekolah..haha..pandangan korang macam mana pula?

Nota: Padang tiruan itu diluluskan oleh FIFA untuk kejohanan kelayakkan piala Dunia 2014 sementara menunggu stadium baru Singapura siap pada tahun 2014.

Sumber-Reuter

9 Comments

  1. Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

    maknanye lepas singapura trkandas dalam kelayakan piala dunia baru la stadium sebenar die siap kut.. hahaha

  2. Elih Japahar

    Kalau sebut pasal kualiti permainan bola sepak ni, main kat mana pun kalau dah hebat tetap hebat jugak..cuma, mungkin terasa sgt perbezaan ant. tiruan & rumput ori tu..biasalah,pemain lagenda kan..haha!

  3. Shorim Kasih

    terbaca jg tadi kat utusan online..mmg tak patutlah guna padang tiruan..permainan tak semulajadi, tak rasa padang sebenar ada rumput semua2 tu..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *