Home » Santai » Siapa Yang Tahu

Siapa Yang Tahu

Siapa Yang Tahu. Bila orang cakap ” bestlah engkau ni..dah senang kau sekarang “..aku hanya mampu tersenyum dan berkata alhamdulillah. Kerana kata-kata mereka itu aku anggap adalah doa.

Memang bila Allah bagi kita rezeki ianya tidak kira bila. Biasa orang akan kata usaha, doa dan tawakal. Memang selalu aku amalkan.

Tetapi ada kala hati ini terguris jua. Dengan suara-suara yang menuding telunjuk melempar kata-kata.  “ahh..dia senang sebab dot..dot..dot laa tu”. Alahai..mulut oh mulut.. kejam dan bisanya menghambur rekaan cerita. Kekadang tidak kisah juga. Tapi bila selalu terasa juga. Kenapa perlu berkata jika asas tiada?

Terlajak perahu boleh di undur, terlajak kata tak per.. aku maafkan juga. Hatiku tidak sekejam mulutmu.. Apalah lagi berdendam segala. Hanya mampu ku ku doakan agar kebahagiaan mu muncul jua.. baru kau tahu erti nikmat pemberiannya..

Sisipan bawah : kasi cili sekali…

Check Also

rahsia bulan kelahiran

Rahsia Bulan Kelahiran

Rahsia Bulan Kelahiran. Bilakah anda lahir ? adakah benar setiap bulan kelahiran itu mempunyai keistimewaan …

7 comments

  1. betul tu kiz..mulut longkang mmg kejam dan sadis.huhu.moga awak jd insan pemaaf.akak juga minta maaf jika pernah bergurau mengguris hati kiz.

  2. terlajak perhau kompom sampai kek indon..kih kih kih..

    biaso la tu bro..org ni pantang nampak org lain sonang ado yo yg tk pueh hati..den dulu kojo kek kilang sarung tgn kek dioh tu pun ado yg tk pueh ati.. kih kih kih..

  3. kiz senang sebab ape ? hehe share la sket

  4. manusia kalau yang ada PHD tu memang mcm tu bro…sabar je…moga depa berubah…

  5. mulut orang kite tak bole nak tutup.. sabar jek la eyh… =)

  6. manusia mana pena puas hati…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *