Home » Uncategorized » Siapa Kita Di Mata Mereka | Selamat Ulang Tahun Apeng

Siapa Kita Di Mata Mereka | Selamat Ulang Tahun Apeng

Baru malam ni dapat keluar borak borak dengan rakan2.Memang jadi rutin setiap hujung minggu malam aku memang jumpa rakan2.Bukan apa siang untuk family malam untuk rakan2.Walaupun sibuk mana pun jangan pinggirkan rakan2.Jangan lebihkan dunia maya ini dari dunia rialiti.Rakan adalah orang yang paling rapat dengan kita selain keluarga.

Banyak perkara yang jarang kita bincangkan dengan keluarga dapat kita bincangkan dengan rakan2.kekadang rakan2 ini banyak membantu kita dalam kita tak sedar.Jadi sejauh mana pun..setinggi mana pun tahap kita berada sesekali luangkanlah masa untuk rakan2.Bukan kena bayar pun..

Kekadang aku terasa terkilan juga..dulu dulu masa susah lepak sama sama..tapi sekarang bila dah senang hilang dah.Nak sms pun tak layan..apa boleh buatkan..bukan semualah tapi ada segelintir yang cepat melupakan kita setelah jumpa yang baru yang mana lebih setaraf dengan mereka..

oklah..belum terlewat lagi kot..aku nak ucapkan selamat ulang tahun buat sahabat reunion SMP4 1993 .. Jaafar @ Apeng yang menyambut hari lahir pada 27 / 03 / 2011.Tadi sempat wish kat FB je..ni aku wish kat blog lak..Semoga terus berjaya dalam kehidupan dunia dan akhirat.Sebagai sahabat aku sentiasa mendoakan kejayaan anda..

Jaafar @ Apeng

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

6 comments

  1. saya tak larat nak beraktiviti luar..so buat masa sekarang mmg lbh rapat ngan rakan blogger.dan mereka lbh memahami la pulak..hihi

  2. harapan semoga selamat ke akhir hayat…

  3. kawan sampai mati… ngeee.. gua takde kawan laa.. adeh….

  4. hehe. smoge kawan bertambah. =p

  5. kwn mina selalu ngamuk…sbb nak jumpa..tp mina pulak busy..hehehe..

    bukan lupe..tp masa tak mengizinkan…

    selamat hari lahir jgk dekat member tu..

  6. kawan yg baik..akan ingat kita sampai mati…tapi kawan yg tak baik..akan ingatkan kita..ngapa tak mati2…huhuhu…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *