Breaking News
Home » Uncategorized » Share The Love | Sharing The Love With Unsung Heroes

Share The Love | Sharing The Love With Unsung Heroes

Kongsi kasih sayang bersama hero yang tak di dendang..hehe lebih kurenglah maksud dari pemahaman aku.Kekadang kita terlupa akan mereka2 yang berkorban kehidupan mereka dalam memastikan kehidupan komuniti kita berada dalam keadaan yang selesa.Walaupun itu tugas mereka tapi kalau mereka tak ada macam mana pula?

Sumbangan mereka adalah besar walaupun kekadang ada yang menganggap tugas mereka menyusahkan kita atau agak remeh temeh.Bila kita sedang lena,ada yang sedang bertugas agar bila kita terjaga kita mampu mendapatkan surat khabar,boleh memandu dengan selesa,keselamatan yang terjamin dan macam macam lagi.

Aku nak kongsikan 3 video ini..kalau sudi tengoklah..baru kita leh memahami apa yang aku katakan diatas..

share your love 

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. memang perlu di hargai…

  2. tanpa sedar atau tidak memang besar sumbangan wira yang tak didendang itu kepada kita secara langsung atau tidak…

  3. shida dah tgk kiz..bgus kalo buat mcm ni..tnpa mereka xbermakna la negara..jln xsiap kita pon msyrakat xpat tgk paper brite hari ni..mcm2 lah..bgus..share the love..

  4. betul, share the love 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *