Breaking News
Home » Santai » Setuju Tak ?

Setuju Tak ?

As salam semua..selamat berhujung minggu..cuti-cuti ini masa untuk relexkan otak..aku ada sedikit persoalan ini..ada sesiapa berani bagi pandangan dan secara tak langsung setuju..haha..moh tengok gambar tu..

Aku cilok kat status FB ni…

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

4 comments

  1. boleh bg alasan kenapa tak bro?xtahulah sebab tak kawin lagi..so tak tahu nak bg pendapat camne..hihi

  2. hahaha..baik apa..pemalas adalah..keje duduk,makan,minum tido je..hahaha…

  3. hahhaahah… kenapa sumi yang baik adalah suami yang buncit??? adakah kerana dia berusaha menurunkan berat badan isteri lalu dia membuncitkan dirinya… dengan erti kata lain, isteri makin tak habis.. dia yang perabiskan…:)

  4. ok lettew, bila dah tak ensem kurang la risiko curang2 nie. 😛

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *