Menu Tutup

Sesekali Seronok Juga

Assalammualaikum..selamat berhujung minggu kepada semua.Cuti ke ..kerja ke hari ni tetap berhujung minggu kan.Mungkin hari ini ada yang plan bawa keluarga jalan2..hari ini juga ada yang buat kenduri kendara..musim orang kahwin dah nak mula ni..Apa apa pun kalau memandu tu berhati hati..

Hari minggu ini aku tak ada apa apa plan cuma melepak kat rumah je,sambil layan anak anak.Tapi tadi lepas sarapan sambil baca paper melepak depan tv..tetiba terlayan lak kartun Smurf dengan Spongebob..Sampai habis gak aku tengok.Kalau smurf ini memang top dulu masa zaman aku sekolah rendah..sekali sekala seronok jugakan layan kartun ni..haha..dapat gak rilek kan minda yang tengah serabut.

Smurf biru..yang seluar merah tu kira otai dia..semua smurf ikut cakap dia..

7 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *