Breaking News
Home » Uncategorized » Sesekali Seronok Juga

Sesekali Seronok Juga

Assalammualaikum..selamat berhujung minggu kepada semua.Cuti ke ..kerja ke hari ni tetap berhujung minggu kan.Mungkin hari ini ada yang plan bawa keluarga jalan2..hari ini juga ada yang buat kenduri kendara..musim orang kahwin dah nak mula ni..Apa apa pun kalau memandu tu berhati hati..

Hari minggu ini aku tak ada apa apa plan cuma melepak kat rumah je,sambil layan anak anak.Tapi tadi lepas sarapan sambil baca paper melepak depan tv..tetiba terlayan lak kartun Smurf dengan Spongebob..Sampai habis gak aku tengok.Kalau smurf ini memang top dulu masa zaman aku sekolah rendah..sekali sekala seronok jugakan layan kartun ni..haha..dapat gak rilek kan minda yang tengah serabut.

Smurf biru..yang seluar merah tu kira otai dia..semua smurf ikut cakap dia..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

7 comments

  1. hehe..layan katun nampak.. 🙂

  2. mesti suka layan wonderpet ni..hahah

  3. layan ajer kiz! asal dapat hibur hati..

  4. @Mrs.Yie sekali sekala best juga eh..haha

  5. @nub hahaha..mana ada…kalau terlayan secara tak sengaja tu ada lah..haha

  6. “akak pun lepak2 jer.pastu kemas2 sikit kt stor yg yg berkurun tk kemas..ptg2 lak layan katun dgn ank2, sesekali best jugak..”

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *