Breaking News
Home » Uncategorized » Sesekali Lepas Gian .. Lega Rasa !!

Sesekali Lepas Gian .. Lega Rasa !!

“buat apa lah kau susah-susah pergi pancing..kat pasar kan ada jual” ayat biasa yang aku dengar kalau aku sebut nak pergi memancing..eh..ikan memang boleh beli,tapi kepuasan mana ada jual.Kalau ada jual kepuasan timbang kilo dah lama dah aku beli.Kepuasan kerana minat.haha.

Sebenarnya bagi aku mancing ni adalah aktiviti riadah juga.Selagi tak melalaikan dan tak meninggalkan apa yang wajib tak salahkan.Masa mancing ni lah sesuai nak lepaskan segala stress kat kepala otak ni sambil borak2 dengan rakan2 yang satu kepala..dah dapat mengeratkan silaturrahim..ini cerita aku yang kaki pancing..kalau tak kaki pancing mungkin pandangan lain..haha..lagi pun aku cuma sebulan sekali je turun mancing..kata orang tu lepaskan gian je..majulah mancing untuk negara..eh ada ke slogan tu?

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

11 comments

  1. bos aku minat mancing, sebab tu tgk dia coolll jer….pemancing ni penyabar betul ker bro???

  2. sapa yang cakap kenapa susah2 pegi memancing tu, mesti dia tak minat memancing. hahahahaha. memancing benda relaks saja, hahaha.

  3. hurm.. itu juga yang ayah saya cakap tentang kepuasan memancing.. seronok katanya… tapi bagi saya… sangat bosan..hahhahah… tapi kadang2 ikut juga g memancing sebab leh berangan2 tepi laut..:) huhu

  4. bro lah yg buat slogan tu.hehehe.saye tak penah g mancing sbb tunang tak penah nk bwk pon =(

  5. hanya pemancing yg tau kepuasannya..cikgu memang tak minat memancing

  6. oo poe ngaei yo… lamo dah tk cari lubok.. dulu maso kocik2..lopeh hujan yo capai kae pakai juang buluh..kih kih.. umpan cacing..biaso dapek ikan belido..tk pun puyu.. paling tk pun ikan smbilang.. ghuan payah sikit..

  7. betul tu, selagi x melanggar segala yg ditegah, tiada halangan utk memancing…dah minat nak buat mcamana…

  8. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    choki tengok je orang mancing 🙂

  9. Mng best sekali skla dpt lepas gian kan

  10. lepas gian memancing pulo..hehe…bila bawo gua ni p mancing eh..

  11. aku kalau memancing lg stress. stress tunggu lama dan stress kail tersangkut celah batu.. gggrrrr

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *