Breaking News
Home » Santai » Serbu

Serbu

Sebahagian daripada 8,500 penerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) kawasan P194 Petra Jaya, Kuching menyerbu Stadium Perpaduan Sarawak seawal jam 7 pagi tadi. Walaupun pengagihan BR1M ditetapkan pada 10 peringkat dan dijadualkan hari ini sehingga hari Ahad, penerima berasak-asak datang pada hari pertama pengagihan.
Sabar-sabar..takkan lari gunung dikejar..yang berlari cuma orang yang mengejar..Sekadar berkongsi secebis ragam kehidupan manusia.

Gambar hakmilik Nadim Bokhari – Berita Harian

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

5 comments

  1. Azhafizah[フィザ]

    serbu abes ni..mungkin hari ni je dorang free untuk dtg kot..^^

  2. peh tak buat pulak kat stadium.
    esok umi fa punya turn. hehe

  3. kan bgus mcm tu xya lg susah2 nak cari semakan online..huhuhu..

  4. meriah..meriah

  5. duit free duit free

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *