Breaking News
Home » Santai » Serbu

Serbu

Sebahagian daripada 8,500 penerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) kawasan P194 Petra Jaya, Kuching menyerbu Stadium Perpaduan Sarawak seawal jam 7 pagi tadi. Walaupun pengagihan BR1M ditetapkan pada 10 peringkat dan dijadualkan hari ini sehingga hari Ahad, penerima berasak-asak datang pada hari pertama pengagihan.
Sabar-sabar..takkan lari gunung dikejar..yang berlari cuma orang yang mengejar..Sekadar berkongsi secebis ragam kehidupan manusia.

Gambar hakmilik Nadim Bokhari – Berita Harian

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

5 comments

  1. serbu abes ni..mungkin hari ni je dorang free untuk dtg kot..^^

  2. peh tak buat pulak kat stadium.
    esok umi fa punya turn. hehe

  3. kan bgus mcm tu xya lg susah2 nak cari semakan online..huhuhu..

  4. meriah..meriah

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *