Menu Tutup

Sepi Itu Indah

As Salam dan salam sejahtera buat semua.Apa buat saat ini..menung ? tak best menung lama-lama..nanti dah macam bangau duk tepi air tunggu ikan hehe..tadi masa skodeng-skodeng twitter ada terbaca tentang bab sepi sepi ni..selalunya orang bercinta mana boleh sepi-sepi ni..sikit-sikit teringat si dia..huhu..boleh ingat tapi jangan sampai kita ingat seseorang itu lebih dari kita mengingati Allah yang satu..kan kan kan.
Bab sepi aku memang suka..aku suka suasana yang sepi ni.Sebabnya dunia aku yang normal penuh dengan suasana yang sibuk.Kerja sana..kerja ini..segalanya nak pantas.Dengar orang membebel..salah satu yang membuatkan jika aku dapat suasana sepi itu aku anggap satu nikmat yang paling tak ternilai..
Tapi.. sepi itu kekadang tidak indah bagi sesetengah mereka..salah satunya ibu bapa kita..mereka memerlukan kita untuk tidak membiarkan sepi mereka berpanjangan..hehe..jenguk-jenguklah mereka eh bila ada kelapangan..berbakti selagi ada..

4 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *