Breaking News
Home » Uncategorized » Sepandai-Pandai Tupai Melompat

Sepandai-Pandai Tupai Melompat

Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.Perumpamaan yang boleh diberi untuk wartawan palsu ini.Kenapa nak jadi wartawan palsu? ada gaji ke?
Lelaki ini menyamar menjadi seorang wartawan untuk akhbar Sinar Harian di mana dia berjaya melakukan kegiatannya dengan licik.

Ketika di tahan lelaki ini sedang mengendalikan satu sesi fotografi palsu di mana melibatkan artis-artis terkenal tanahair.Yang konon-kononnya sesi ini adalah terbitan khas Sinar Harian sempena aidilfitri.Antara artis yang terpedaya adalah Farawahida,Nubhan,Man Kidal dan Azharina.Licik betul dia bikin plan ni.

Jadi zaman sekarang ni dah banyak yang palsu..sekarang ni wartawan palsu..esok lusa timbul lak blogger palsu yang gunakan identiti orang lain semata-mata nak bikin onar..haha.Dalam FB memang aku rasa ada dah yang palsu juga identiti orang lain untuk kepentingan sendiri.Jadi awas..jerat ada di mana-mana.Ibarat pepatah pelanduk sering melupakan jerat,tapi jerat tak pernah lupakan pelanduk..
Sumber
Jom Baca Entri Sahabat Blogger | Segmen Kongsi Entri
Biasalah Tu Perempuan Lambat Siap
Jiejah Dengan Buah Putatnya

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. wah, dah wartawan palsu sekarang.. tuh la zaman sekarang ni macam2 jadi walaupun dlm dok berhati2..

  2. kenapa perlu menjadi palsu??? kadang2 menjadi identiti sendiri lebih baik… orang yang beridentiti palsu nih selalunya tak rasa bersyukur…kan???

  3. ada jugak wartawan cetak rompak ek.. kih kih kih

  4. cita2 dia nk jadi wartawan, tapi xde rezeki. kesian hahahah

  5. hehe, semua nak palsu. meh nak menyamar jadi kiz XD

  6. “mcm tu pun ada ker?keja gila..paling risau byk polis palsu..bayangkn kena tahan kat highway ms otw balik kg…naya..motif nak merompak…eeeeee,byk betul yg palsu skrg ni..”

  7. hebat die menyamar smpai artis pun terpedaya

  8. wah, blogger palsu?
    bahaye =)

  9. Amar yang menyamar tu dah banyak kencing orang Kuantan, suka mencilok kakitangan dan bos hotel-hotel di sini nak dapatkan bilik percuma. Alhamdulillah tertangkap jugak akhirnya.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *