Home » Santai » Senang ? Senang Lenang Atau Senang Diri

Senang ? Senang Lenang Atau Senang Diri

Harta Dunia Yang Bernilai. Ada yang tanya ni dalam entry Siapa Yang Tahu ,alah entri yang sebelum ni la.. Soalan boleh baca kat atas tu. Jangan baca kat bawah sebab memang tak ada soalan..Ye Freaky meh sini ..nak jawab. Sebelum tu terima kasih dengan soalan ni. Sebab soalan macam ni boleh jadi bahan untuk entri.. maklumlah blog separa peribadi yang macam aku ni.. apa yang terlintas kat kepala ni.. belasah je tulis..

Apa yang aku senang..?? apa eh yang aku senang…sebenarnya aku senang sebab ada isteri yang memahami, ada anak-anak yang sihat membesar, ada sahabat yang sempoi-sempoi ,ada sahabat blogger yang hebat-hebat.. serta yang lain-lainlah. Tak mahu cerita pasal senang harta.. sebab tu bukan kekal selamanya.. apa yang penting bila dah cukup syarat tu agih-agihkan lah pada yang hak.. sebab dalam harta itu ada orang yang lebih memerlukan.. selagi tak buat benda tu..harta banyak pun tak senang..hehe..

Sisipan Bawah : Harta dunia yang bernilai bagi aku adalah anak yang membesar dengan didikkan dunia akhirat yang sempurna.. doa merekalah yang kita harap kita bila dah tiada nanti.. insyaallah.. harta untuk akhirat plak adalah amalan..

Check Also

rahsia bulan kelahiran

Rahsia Bulan Kelahiran

Rahsia Bulan Kelahiran. Bilakah anda lahir ? adakah benar setiap bulan kelahiran itu mempunyai keistimewaan …

12 comments

  1. harta yang kekal adalah yg beri bekalan utk kita di akhirat 🙂

  2. alhamdulillah 🙂 anak adalah harta yang tak ternilai untuk kita.

  3. betul..anak soleh adlh harta yg paling bernilai. moga Allah kurniakan zuriat soleh-solehah buat saya..amin..

  4. kiz ko tulis ke ko type?..huhu..

  5. senang diri jaga sedia..

  6. happy aku baca entry ni.. macam berada kat tempat ko pulak. alhamdulillah. aku harap satu hari nanti hidup aku akan lengkap macam ko 🙂

  7. saya tak senang..sebab masih menjanda smpai kini.uhuk3

  8. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    alhamdulillah . 🙂 anak adahalah harta yang paling bernilai:)

  9. wohoo.. menarik entry ni walaupn simple.. i like ur last word, “harta untuk akhirat plak adalah amalan..”

  10. akk cukup senang skrg…wpun kurang harta..tapi lebih kasih sayang…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *