Menu Tutup

Semua Ni Buat Aku Serba Salah

Apa yang serba..apa yang salah ni..bukan hal besar pun tapi rasanya rasa bersalah gak nak buat..haha..apakah itu? Memanglah hak masing masing..tapi bagi aku yang rajin buang2 undi ini rasa serba salah lah pulak..macam rasa tak sampai hati..Cerita apa kau ni kiz?..haha

Macam ni..sebab ada blog yang ada letak undian untuk mendapat pandangan atau respon tentang sesuatu di blog mereka.Undian biasalah mesti ada soalan lepas tu ada pilihan jawapan.Tapi yang tak syoknya jawapannya rasa macam tak sampai hati nak klik..haha.Kenapa apakah begitu?

Contoh : Macam mana rekabentuk Blog ini? Jawapan *Macam Bodoh *Macam Bangang *Macam Taik ..antaranya.Masalahnya bukan apa..jawapan tu yang mana nak pilih ni.Semua yang dot dot je.Kalau ada satu jawapan yang suci leh gak pilih.Tak sampai hati la plak..pada mata aku blog cantik..takkan aku nak undi macam yg kat atas..hehe.

Sekadar pandangan..kalau ada yang terasa jangan marah eh..hak masing masing.

12 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *