Breaking News
Home » Santai » Semua Cerita Perkara Yang Sama

Semua Cerita Perkara Yang Sama

Petang tadi masa menunggu giliran untuk gunting rambut sambil dengar-dengar juga orang berborak.Pasang telinga macam tu sambil layan tv.Yang menarik semua cerita BR1M..soalan yang paling top mestilah bila nak dapat.Dalam ramai-ramai tu adalah yang menjadi penyampai informasi.Gaya ala-ala menteri beri penerangan.Seronok juga dengar dia orang ni berborak sebab rata-rata mereka ni berumur 50 keatas.Orang lama macam tu.
Tapi yang paling aku respek adalah..walaupun mereka ini berlainan aliran politik,bila berkumpul tetap muhibah.Semangat kemasyarakatan itu masih menebal dikalangan mereka.Sebab mereka semua ini orang kampung aku,jadi aku kenal bendera politik mereka.Jadi,jangan jadikan fahaman politik yang berbeza sebagai satu jalan nak putuskan silaturrahim.

Kita sama je disisiNya..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

3 comments

  1. Itulah Semangat 1 Malaysia…

  2. semoga hubungan silaturrahim antara kita semua sentiasa kekal bersatu… walaupon aliran politik itu berlainan.. sebab politik bukan lah sesuatu yang boleh mempengaruhi ikatan kasih sayang yg berkekalan…

    tapi politik sekarang makin menakutkan..kan???

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *