Menu Tutup

Semua Buat Aku Serabut Oh GoogleBot

Seharian aku mengodek-godek html dan layan enjin carian untuk mencari jalan agar masalah ni selesai.Cukuplah kot hari ini punya perubahan.Tengok dalam seminggu dua ni selesai tak masalah.Sebenarnya aku tak berapa faham masalah sebenar.Selepas aku selidik sana sini barulah aku nampak.Harap segala usaha hari ini akan berjaya.

Sebenarnya masalah apa ni..tak besar mana pun..tapi bagi aku yang mengharapkan pengunjung dari enjin carian memang rasa perkara yang menjengkelkan.Dulu ada kan muka depan enjin carian dengan keyword yang biasa orang cari.Sekarang ada yang dah hilang terus,ada yang jatuh entah ke page yang ke berapa..haha..nasib baik yahoo masih menyumbang dari enjin carian..sebab yahoo tak banyak cekadak..

Aku tengah cuba selesaikan masalah duplicate meta description dan title tag..kalau nak tahu apa benda tu daftar dengan google webmaster.Tapi ok juga,sampai baiki belajar..hidup ni kan untuk belajar..

Sisipan Bawah : lebih baik makan tomyam jap..pehh baru hilang stress.

9 Comments

  1. josrevalution

    bagus usaha tu kiz..lambat laun bila masa ko akan fhm semua nanti..hah..kacang je tu….cari apa punca betul2..rajin2kan bertanya di mana2 forum,sy saran forum ka wangcyber tu..x pun gengblogger..:)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *