Home » Uncategorized » Semasa | Permohonan Maaf FAM Di Terima Chelsea

Semasa | Permohonan Maaf FAM Di Terima Chelsea

Ini ler mamat yang kena ejek tu..keh keh
.best sangat ke dia ni..cheh.

Chelsea menerima permohonan maaf daripada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) berhubung isu anti Yahudi terhadap pemain tengah Israel, Yossi Benayoun ketika perlawanan pra-musim di Kuala Lumpur dua minggu lalu.

Benayoun diejek ketika perlawanan pusingan pertama jelajah Asia Chelsea di Kuala Lumpur pada 21 Julai 2011.
Sumber 

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. aku pnyokong chelsea..tp pttkah kita mintk maaf kerana boo org israel yg tl bleh dtg sini..

  2. buat apa mintak maaf??
    apa la fam ni..
    tunduk sangt..

  3. tak perlu rasanya nak mintak maaf.. kita kan demokrasi.. berhak bersuara klaw x puas ati.. HUHU

    MySuaraBlog: Happy Birthday Mama

  4. hmmmm dorang ni semua sekongkol jer ngan Israel…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *